29 oktober 2008

I got the keys

FAAAAN Så glad jag e!
10 imorse var jag och hämtade nycklarna på din bostad. Det känns helt jävla underbart.. ååhh, äntligen ska ja få pyssla om i min fina lägenhet.. =) Ska strax börja packa ihop lite av mina saker, för imorgon kommer brorsan å ska hjälpa mig dit med sakerna.. hihi..

tänkte uppdatera lite först då..


Helgen blev nykter och lugn.. I fredags satt jag bara hemma, å hade sjukt tråkigt.. Men som mamma säger, för att ha kul, måste man ibland ha tråkigt.. Så jag satt bara hemma å käka massa god mat istället jag.. Var nog väldigt bra, min röst fick vila, Så nu e jag nästan helt frisk.. yey! Undrar vad som dyker upp härnäst? Ha ha..

La mig relativt tidigt också.. Men vakna upp lite då å då av att mobilen pep i ett. Svartsjuka sms är ingen hit. Men det löste sig dagen efter.

I lördags åkte jag till Avesta, var hos en vän i några dagar.. mysigt.
Sen igår fick jag skjuts till Mickis. Så hade hon å jag en liten myskväll med thai mat så slinga vi varandras hår å låg å prata en massa.. Super mysigt.

Och nu är jag hemma i Muppsala igen.. Nu lär jag ta tag i mina saker, och hänga tvätten innan morsan kommer..

Ha det bra!

Inga kommentarer: