29 oktober 2008

Lyckad födelsedag!

Hej! =)
Som ni vet fyllde ju jag 20 för inte så längesen, å man tycker väl att det ska firas stort.. Jag valde att skjuta lite på det med tanke på att jag ska flytta och åker snart till thailand, å det känns som att jag hellre vill lägga pengarna på det just nu! Så varför inte ta en inflyttningsfest/sen födelsedagsfest? Blir ju utmärkt ju.

så dagen bestod av att min bror, hans tjej, mamma, jag å josefin åt middag. Sen åkte vi ner till Friberg där det bjöds på alldeles för många shots.. Dom sjöng för mig, åååh jag som verkligen hatar det. Men nu var jag onykter så då spelade det inte så stor roll, haha..

Sedan bar det av mot firman, där vi snabbt in tog några shots å sedan vidare till People. Full å glad, jotack! Haha

Hade en super kväll och bara av att ha med mig min fina josefin ut gjorde ju hela kvällen! =)

Tack alla som ringde och gratta mig å alla gulliga sms, ni e så söta. Förlåt mig att det tog sån tid innan ni fick något tack tillbaka, men det var några några 100 sms att gå igenom, haha..

Slänger in lite bilder..

Inga kommentarer: