07 oktober 2008

Helt sick!

Igår fick jag dessa sms, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hoppas han inte letar upp mig bara, ha ha ha!

Hej, jag hittade min gamla mobil telefon och gick genom den, och hittade ditt nr ;)Som namn hade jag skrivit Cool tjej. Vi måste ha setts för riktigt länge länge sen.Berätta gärna om dig, och hur du har det min vän??Och jag tänkte dessutom höra med dig, OM du är intresserad av Resor Utomlands, och tjäna lätt extra pengar.4000-8000 i månaden?Är du intresserad??Berätta om dig?kram ********* :)

Vem är du? Bor du i uppsala? =P (har ja för mig att jag svara tillbaka)

Okej, jag ska vara helt ärligt mot dig, hoppas du uppskattar ärlighet.Jag är sambo o jobbar inom IT och är ofta bortrest Utomlands på tjänsteresa...Det är tråkigt att åka själv så jag söker en vän och en KK som jag kan både träffa här ca 1 gång i veckan och ta med ibland på mina resor (jag Bjuder).Och jag tycker SJÄLV om att skämma bort min KK med presenter, $....Min förra KK skämmde jag bort varje gång med pengar så hon kunde köpa den presenten hon ville med 1000-2000 varje gång.Det blir ca 4000-8000 tusen i månaden. Nu har hon på grund av hennes jobb, genom en bekant till mig fått Model kontrakt i Usa o har flyttat dit.Är du intresserad?Passar det dig?Berätta lite om dig snälla??

Jag borde nästan fråga om hans tjej också uppskattar ärlighet..
Men, jag svara aldrig tillbaka och efter en timme får jag ett sms där det står "Det är ju barnslig att inte svara:("

Vem fan e killen? Creepy..

Inga kommentarer: