08 oktober 2008

Vill flytta, nuuuu!!!

Godmorgon!

Usch, vakna upp med världens halsont, kul =( Får inte bli sjuk nu.. Fan va värdelöst!
Å har märkt att jag e så trött nuförtiden, kanske det e vädret?

Idag ska jag hem till Robin å fixa i förrådet, för imorgon kommer Henke å så ska vi åka till en kille som köpt min säng å lite sånt där.. Känns lite onödigt, med tanke på att jag snart flyttar å har ingen säng, ha ha..
Men sålde ju den för några månader sen, så vad ska man göra?
Det löser sig iaf =)

längtar så mkt tills ja ska flytta, ska bli så kul å få eget å få pyssla om i sin fina lägenhet.. ååhh.. vill flytta nu, nu, nu!!!
För 2 månader sen beställde jag ett par handbojörhängen, å för ca 2-3 veckor sen fick jag dom. SÅ som jag längtat, å nu tror jag att ja har tappat bort dom :(
fan.. dom e ju så sjukt snygga..

Slänger in en bild från när jag, jos å henke var ut här i Uppsala.. Helt galen kväll, synd bara att minnet sviker :(
Måste göras om snart..

Nu ska ja äta frukost, sen tvätta!
Bye!

Inga kommentarer: