16 oktober 2008

glaaaad!

Hallo! Vaknade av att pappsen ringde mig å ville käka frukost, kände att jag mådde lite för dåligt för det.. Men sen ringde jag upp å fråga om han kunde köpa med sig hit, eftersom det e tomt i kylskåpet.. Det sluta med att vi tog en lunch på Kandoo, italienskt, skit gott vare!

Min barndomskompis bror har hand om stället, har inte träffat han på hundra år.. Så vi satt där å babbla lite.. Får se, han kanske skulle hjälpa mig med att få nå jobb.. Jag hade ett krav, jobba så lite som möjligt och tjäna så mycket som möjligt.. Haha jaaah, det blire nog ;)

Vi åkte till kontoret också, hämta lite papper.. Roligt välkomnande man fick då ": hej! kom inte in här, ja vill inte bli smittad, papprena ligger där ute" hahaha tack för den =P


Min röst e helt väck, eller den börjar bli lite bättre.. Hoppas bara jag inte fått någon stämbandsinflammation :S

Inatt har ja inte fått mycket sömn, hostar hela tiden.. Å inte heller har vi nån hostmedicin.. Känner mig helt död.. Det skulle sitta fint med lite cocillana nu ;)


Prata med försäkringskassan idag, IGEN.. Men äntligen får jag pengarna på måndag, ja har väntat sen Juni.. har fan aldrig varit så fattig som ja vart dom senaste månaderna.. Så jag e jätte glad över det!


idag händer inte mycket, det blir mest vila å tvätta.. Måste försöka bli piggare tills imorgon.. Då blire ju utgång å ett litet firande av mig. har bestämt att ja skjuter på det. Så har inflyttningsfest å födelsedagsfest när jag kommit hem från thailand..


åhhhh lite jag längtar till thailand då.. god damnit!


nej dags för mellis, höhö..

hare bra.

Inga kommentarer: