08 oktober 2008

Älska mörker, eller inte!

Suck!
jag e jätte svullen i halsen, MEN kul =( känner mig dessutom febrig å hängig, orkar knappt sätta mig å skriva det här inlägget.. Nej sängen blire tidigt ikväll iaf!

Har precis färgat håret på mor, så fin hon vart.. Gillar ju att pyssla med hår å så, förstår inte riktigt varför ja inte sökt till frisörlinjen när jag endå kan klippa å lite sånt där.. Äh, det får vara en hobby.. Synd bara att jag e sämst på att ta hand om mitt eget hår :( Skulle behöva klippa mig, men vågar inte.. Blir jämt så ledsen när det blir kortare, även fast ja bara toppat 1 cm.. :/

Var ju till robin å fixa i förrådet, det var på tiden att det blev gjort.. Så gick han å köpte pizza så kolla vi på tv.. mexicana is the shit!! Sen bajka jag hem innan det blev för mörkt.. Dom som känner mig vet ju att jag älskar mörker, eller inte!!! Undrar vad min elräkning kommer vara på i månaden, ja måste verkligen ha ALLA lampor tända.. Ha ha..

Visst har ja blivit lite duktig på att uppdatera i bloggen? Tänker inte lova något å säga att jag ska skärpa mig, för har märkt att då blir det aldrig av istället =P

åh vad jag inte gillar att efterlyst å oskyldigt dömd går samtidigt nu kl 21. =(

nej, nu lär jag skynda mig in till tvn, värma en kopp chocklad först, mums!
trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu är de din tur ;)