07 oktober 2008

pingvin stilen is back!

Nu e klockan lite strax efter ett och ja ska väl strax knalla iväg till årstahallen å köpa lite mat, mamma ska laga fisk i ugnen när hon kommer hem.. Mitt bästa, mm mums!

Har även sålt min fina garderob idag, så har hjälpt till att bära ner den till hon som skulle ha den.. Kul, igår när ja montera ner den gjorde ja illa min fot, så den e helt svullen. Bara det att i fredags så var det någon som trampade på min andra fot, så ja vet inte riktigt hur jag ska gå nu.. Ont göre iaf, blir väl pingvin stilen jag körde i sommras, ha ha..

Ikväll ska jag kanske över till Robin, äta lite gott å prata lite.. det behövs nog! Är så glad över att vi är vänner, men ibland finns det stunder som blir riktigt jobbiga. :/

Är mycket som ska göras nu innan jag åker till thailand, känner mig så jäääävla stressad. Blir galen, hatar stress!

Åker till Avesta till helgen iaf. Jos, jag å två-tre anonyma ska äta tacos. Mysigt! ;)

Helgen som var, var inte dålig direkt.. Fyfan vad sliten jag var när jag kom hem igår..
Och endå tog ja det rätt lungt i lördags, jämfört med i fredags.. Ja minns inte ens hur vi kom hem?
Men trångt vare då fan å sova! På fredagen låg vi 4 pers i en liten soffa, hej ryggont och höftont. På lördagen låg vi 3 i sängen, å självklart jag i mitten, hej mera ryggont och höftont!
Nej men sjukt bra helg var det! =)

Nu måste jag bädda å skit..
ha det bra!

Inga kommentarer: