17 mars 2008

the blog is updated

Hej allihopa! Det var ju ett tag sen. .
Allt bra?

Ska göra en liten update nu tänkte jag. . har tvekat lite, med tanke på att jag orkar verkligen inte blogga just nu. . Men sen kom ja ju på att det e så skönt att skriva av sig.


I helgen åkte jag till Avesta. . Hade lite ont i magen i fredags innan jag skulle sätta mig på tåget, men känner mig inte hemma där längre. . Hur som helst, blev hämtat vid tåget av josefin hennes mamma å felicia. Åkte till dem å kolla på lets dance å myste.

Josefin ville ha mitt smakråd vilken klänning hon skulle ha till balen, å jag tyckte Verkligen den blåa, så självklart blev det den =) Hon visade även en svart också, fast på bild, men tycker inte svart e nån balklänningsfärg. . Man ska sticka ut med nån riktig tjusig färg då, så hon gör ett bra val i å ta den blåa. Jätte fint gumman!
Eller vad tycker ni?

På lördagen så gick vi upp vid 10 tiden å åkte in till stan för att inhandla lite saker till kvällen, vi skulle på middag till hennes kompis därefter blev det utgång. Fyfan vilken gaaaaalen kväll. Träffa många goa vänner ja inte träffat på länge, det var så kul! Fyfan vad jag saknat.
Dock blev det lite för mycket dricka, men går man ut ska man fan gå banan. Haha.
Dom där jävla fisherman alltså, haha. .


Ja å mikka fick lite applåder där ett tag, hahaha shit va sjukt.
Ja å jos råka ramla ner på golvet, tror fan vi halka för det låg dricka på hela golvet, så dagen efter hade man ju skapligt ont i fötterna. . måste ha vrickat dom på nå konstigt sätt. . :S lite bättre nu iaf. Jos fot var helt blå, läskigt. . Jaja, as bra kväll iaf, det tackar vi för. Å måste göras om!!!!

Vaknade upp i felicias lägenhet kvart över 8, skit pigg med endå så jävla sliten, hungrig å i gårdagens smink. Ja brukar alltid vara duktig med att tvätta av mig, men det kanske bara var ett tecken på att det blev lite för mycket. . =P Åkte in till stan senare å käka pizza, kroppen skrek efter fett. Patrik titta förbi också, gud va längesen det var man träffa honom då. .

Sedan kom jos mamma å hämta oss, åkte hem å kolla på film å myste. Baka cocosbollar också, jävla va goa dom blev. Sedan dyker två bönder upp, shit va snopen ja vart, det trodde jag aldrig. Fick en liten bild på dom också, men tror inte det e okej för dom att ja lägger upp den, så ja skippar det.
Kul å se er grabbar igen iaf =)

Runt 9 tiden var det bara att packa ihop sina saker, jos mamma skjutsade mig till mikka. . skulle åka med dennis till uppsala. fan va snällt, slapp jag åka tåg. .
Bra att sätta två människor i samma bil, i mörkret, 12 mil ifrån uppsala med det sämsta lokalsinnet någonsin. . vi åkte 1 mil fel, ha ha. . fyfan vad dåliga vi är. .
men vi kom ju fram tillslut iaf, bra gjort!

Fick ett samtal av ena bonden som var hos jos, å vi skulle väl ses kanske nästa gång jag kom upp igen. Skoj =) Lär väl bli om ett år, hahah.. Nej men ska försöka besöka avesta igen inom en snar framtid tänkte jag.

Väl hemma, öppnar dörren å robin står med öppna armar, det bara lyste om honom. Gud vad glad han var, jag med för den delen. Han bara pussa på mig,å krama mig. Så skönt att vara hemma igen. Blev massa massa mys, sen var man ju tvungen att sova, skulle ju jobba nästa dag så.

å imorse när ja skulle upp, tror inte ja har varit så trött på länge. . dessutom e robin sjuk å jag känner att det börjar killa i halsen. . fan om ja blir sjuk igen nu alltså. . fattar inte hur ja kan ha så dåligt immunförsvar :S ledsen ja blir. .
Nu ska ja laga matlåda, blir en tung dag imorgon.


Va gjorde ni i helgen?
Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

söt bild :)