07 mars 2008

Thank god its friday


Sitter på bussen nu på väg till kontoret, sen slutar jag. Fyfan vad skönt. Äntligen helg, Woho:-) idag är jag på bra humör också, fick lite sovmorgon så gick upp kl halv 10, sen e det ju super väder ute. :-)
Brorsan ringde å fråga om vi skulle käka något ikväll å kolla på lets dance, självklart, har endå inget planerat ihelgen förutom att ta det lugnt. Tror robin ska på bio ikväll med hoerik, ingen film ja tycker verkar intressant så dom får gå utan mig:-P country for old men eller vad den hette.. Ska upp till brorsan nu en sväng, ingen lust att åka hem då sitter jag endå bara vid datorn. Brorsan bor ju mitt i stan så. Kan ju sitta på balkongen och kolla på alla människor:-P

Försöker få tag på Hebba men han svarar ju inte. Buhu. Ja som äntligen e ledig.. Jaja jag får väl prova lite senare då.
Nej nu ska jag kliva av bussen, ha en bra dag alla ni.
Kram

Inga kommentarer: