09 mars 2008

Sexual eruption

Hej! Dåligt bloggande av mig =/ ja säger såhär istället, ja skriver något så fort jag får ork å tid. . så jäkla mkt att göra nu förtiden så det sista man vill egentligen är att sätta sig vid datorn. . haha. . känns som att jag tappat lusten helt. . men kanske får upp glöden snart igen, hoppas det iaf.


Ska byta adress å så, men lägger ut den när ja e klar med sidan. .


ja som trodde vi skulle ta det lungt ihelgen, men icke sa nicke. . josefin hörde av sig igår å ville dra ut. . ja som satt i myskläder å en chips påse framför tvn. . Robin var på bio med Erik, ville inte följa med, dom skulle se nån film som jag inte tyckte verka nå intressant. .

jaja, utgång blev det. josefin kom förbi med taxi runt en kvart i tolv å vi åkte ner till pipes of scotland. trevligt trevligt. . därefter bärde det av mot bj. jag som sagt att ja inte ska gå dit igen, för sist ja var där söööööööög det pung, å det gjorde det den här gången med. . skulle till svenssons också, men tror ja var lite försent ute, så listan var körd. å som josefin säger: ja står inte i kön, aldrig, nejnej. . so true. inte jag heller, då går ja inte ut. . kul å köa liksom. . haha. . jaja, vi tog en taxi hem strax efter kvart över 2. fyllekäk å sen blev det sängen.


vaknade kl 8, skit pigg, men somnade om strax därefter å vakna sen vid 10. . väntade tills robin vaknade, tänkte att för en gåns skull ska han få slippa få min armbåge i ryggen. hehe. .


käkade å sen städade vi. fyfan vad det såg ut här hemma. förstår inte hur två personer kan grisa ner så fruktansvärt mkt, haha. . mkt finare nu iaf, å jag har packat ner ca 8-9 jackor i en flyttlåda som ska ner till källaren. kunde inte ha det sådär att det hängde typ hmm, hur många var det 14 jackor? jaja. . några mindre, så nu kan dom som kommer på¨besök hänga upp sina jackor iaf istället för att lägga dom på sängen eller i soffan. .

gick på stan i fredags för övrigt, med minna. . fan ja skulle aldrig haft med mig mitt kontokort. . kontanter gör jag inte av med, men när ja väl har pengar på kortet då går det undan utav bara helvete. . haha fyfan vad dålig jag är. hur som helst, handlade två Behövliga linnen från Gina, klänning å tunika från new yoker. . mkt fina =)


nu sitter vi å väntar på att annalena å mats ska komma så ska vi åka till kvantum å storhandla. .
ingen aning om vi ska till josefin ikväll på våran sunday taco-dinner. . hoppas det. .
vi åt ju förövrigt det i fredags kom ja ju på, när vi var med brorsan å kolla på lets dance. . shit va längesen det var man åt gucca, jäkligt gott vare iaf!
Ett måste, ladda ner låten med Snoop Dogg feat Robyn- Sexual Eruption, den e sjuuuukt bra!
nejni, dags att sluta nu, blev typ en uppsats skriven här. . =P

Inga kommentarer: