31 mars 2008

Vilken jävla kväll!!!!!

Hej! Allt bra med er? Själv är jag sjuk, å det e inte lite heller. . Tokförkyld och feber. . Skulle ha jobbat idag, men kände att ja inte skulle klara det. . Så nu har jag legat här vaken i sängen sen halv 7 imorse. . Kan inte somna om, men endå e ja så himla trött. . Inte nog med det, jag blöder näsblod, som jag aldrig brukar göra. . Har lock i båda öronen så hör skit dåligt, blöder under fötterna så ja knappt kan gå. . Ont i hela kroppen, blå märken överallt, sprickor i händerna som svider sjukt mycket, mensvärk å blir irriterad för minsta lilla. . Allt på en gång, treeeeeeeevligt. . =( Vill bara sova sova å sova så ja slipper känna denna smärta, men nej, ja kan inte. .Skulle haft lite cocillana nu. . Menmen. .

Vad hände i helgen då? I fredags tog vi det lungt. . Gick å la oss ganska skaplig tid, Erik var här också å somna på soffan, haha. Lördagen så kom Josefin. . Vi åkte ner till Alina å köpte datorn som Reza snällt lagt undan åt mig. Jag träffade Hebba också. . Så glad att han bor här i UPpsala, kan vi träffas hur mycket som helst ju. . Ta igen gamla goda tider. . Kände knappt igen han först, men han har blivit riktigt jävla fin! =) Skulle ses snart igen iaf, så ja får bli frisk snart tycker jag. .


Blev utgång på kvällen, Minna skulle ju också med, men det blev försent. . Det var ju såndär vårdagsjämning så krogen stängde ju 2. . Helt otippat så hamna vi iaf på BJ å jag har aldrig haft så sjukt jävla kul nån gång där. Det var nog bara för att jag var med Josefin, vi har aldrig tråkigt! Haha. .

Mange å Rocky jobba i baren så man fick en liten seven feeling, så träffa vi moe med som också jobba på seven förut. . så jäkla underbart! =) saknar verkligen det stället. .










hur som helst, vi runt 11 gick vi in på krogen å åkte hem 1,5 senare. . Då vare game over för mig kan man ju säga. .

Dom där jävla fisherman alltså, fattar inte att ja ens beställer det när jag vet hur det slutar för mig. .

GRYM kväll var det iaf, å det måstes göra om!!!

På söndagen så mådde man som man förtjäna, vaknar till runt 8, tittar i soffan å skriker, vart fan e josefin????? det e en låååååång historia så den orkar ja inte berätta, men hon kom hem till oss sen iaf! Vilken jävla dam säger jag bara. .

Tog en liten promenad upp till gränby, köpte glass å blonderingsfärg. .Josefin ville att ja skulle färga hennes utväxt. . Vart super bra, hon vill ju ha sådär vitt =P Klara sig ifrån en enda fläck, yeeah jag e grym. .hahaha. .

Nej men man ska vara noga, fick lite färg över så passa på att lägga det där de var lite gult, nån som måste ha slarvat lite innan där tror jag. .

Annars så låg vi bara i sängen å små prata å myste. . Att bara vara med varandra, å inte göra något hela tiden e så jävla skönt ibland. . =)

Ska försöka äta något nu. .
återkommer sen. .

1 kommentar:

Anonym sa...

Coola hängslen :))