27 mars 2008

kort på kort


Hallå! Fyfan så trött jag e. . Ska laga matlåda sen blir det sängen. . Börjar halv 9 imorgon, men känner att ja behöver all sömn jag kan få. . Är på väg att bli sjuk igen, så jäkla typsikt! Tur att det e helg iaf, kan jag vila upp mig. .


Har precis betalat lite räkningar och beställt ett visa kort med ett kort på. . Hoppas dom godkänner det, kommer visa då hur det ser ut. . =P


Träffa mamma en stund på stan idag å gick till naturapoteket för att köpa vitaminer å dom där algerna, men var lite osäker på hur man skulle tilllaga dom så som vi gjorde förut (alltså hemma hos min pappa) så jag strunta i det, gick till apoteket å handla berocca, sminkborttagning å nagelförstärkning. . Det behövs verkligen med tanke på att ja håller på med vatten varje dag så naglarna spricker ju =( Gick till hemtex å fynda två påslakan å örngott för 400 när dom kostat 650 st . Najs! Kommer vi sova gott i sen. .


Släpade med mig Robin vidare till boländerna, gick till onoff, elgiganten å pc city, var ju å tittade på en dator för nån dag sen å såg en för 3990 inne på pc city så ja tänkte att ja skulle ta den på avbetalning nudå när vi åkte dit. . gick iaf först till onoff å sen elgiganten, tänkte ju i min lilla hjärna att ja kanske skulle hitta nå billigare, men nej! Vi går vidare till pc city, skyndar mig fram till datorerna å vad ser jag, den e Booorta!!!! Robins kusin som jobba där sa att dom precis sålt slut på alla 10 min innan vi kom. JÄVLA skit säger jag bara. . Jaja, var väl meningen att jag inte skulle ha någon. . Så får väl vänta tills nästa erbjudande dyker upp, då kanske man ska passa på å ta den så fort man har den i handen å inte vänta som jag gjorde nu . .


Tänker iaf inte köpa en dator för 7000, helt onödigt när jag bara kommer använda internet å ha bilder på den. .

nej nu måste jag knoppa. .
föresten, någon som provat björn axens shampoo/balsam? e det bra?

hare bra. .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns nåt liknande erbjudande på Alina, tror jag. Också för 3900-nånting. Prova där?

MissKenving sa...

Gjorde det idag, så ska hämta den imorgon. =)