26 mars 2008

Mitt första träningspass, hemma!


Nu jävlar, nu börjar det. . Ska bli fit till sommaren, tänker som sagt inte gå runt med en pizza kropp när det fin fint väder ute. . Isånnafall tänker ja hålla mig inne. . haha.


Så idag, mitt första träningspass hemma, blir inge av med gymkort, jag tar det lite senare. . Det var ganska skönt att kolla på tv samtidigt =) Kan man ju stå hur länge som helst ju. .
Det blev 30 min på träningsmaskinen, som jag köpte igår. . Och 70 sittups, skojja om jag kommer ha träningsvärk imorgon.??? Har stretchat ordentligt iaf. .


Har börjat äta mycket bättre nu, (förutom att jag slängde i mig en stor kebabtallrik idag) Men det var bara för att det var så längesen, plus att det var min sista skräpmats måltid. . Får se om jag kommer hålla det. . Ibland är det bara så jobbigt att laga mat. . .:/
Jaja, vi får se hur detta går, jag hoppas jag når mitt mål =)

Jätte dåligt bloggande på sista tiden, ja vet. . Men har som sagt inte hunnit osv. .
Iallafall, i fredags var vi på påskmiddag hos robins föräldrar, efter det tog vi bussen till mamma å käka tacos, vi sov kvar där å jag gick å sola på morgonen runt halv 9. Så skönt! Man är ju som ett vandrande lik nu . .

Runt 2 åkte min familj å robin till min faster. . Åt påskmiddag, alltid lika trevligt. . Å jag bara älskar Irenes sill, det e så sjukt gott. . Speciellt den med vitlökssås. . MUMS! Det blev sent, å en del dricka. . Spelade något spel "med andra ord" FYfan vilket stressigt spel, alla satt å svettades efter första ronden. . Sjukt jämt mellan mig-brorsan å robin-wickan, men dom vann :( Skillde bara 1 enda bricka. . Brorsan vart apgalen, haha. . Dåligförlorare där tror jag. . Hehe. . Men det var skoj =) Henrik-kerstin kom 3a å mamma-hmm, nu minns jag inte henns namn. . dom kom sist. . Haha

Skit skönt med lång helg!!!
Så nu är det bara jobb jobb jobb som gäller den här veckan, får se vad som händer i helgen. . ingen utgång iaf, skulle jag tro. . e inte speciellt sugen. . Just ja, josefin kanske kommer? Hoppas det. . Då lär jag ju bli sugen. . haha. . Får se hur det blir med det. .
Har precis lagat matlåda tills imorgon, så ska lägga mig å nanna kudde nu. . Robin är på stan med sina kompisar å kollar på fotboll, så han lär väl inte komma på ett tag. . =(

Nej jag säger godnatt nu, återkommer imorgon. .
Mamma å jag ska handla alger. . Ska dricka det. . Låter äckligt va? haha
Hare bra, kram

Inga kommentarer: