05 mars 2008

jävla facebook

Det ser ut som att det blir av.. i April åker vi till cypern, men när vet jag inte. Lönen måste man ju få först ;)
Robin kan inte ta ledigt från jobbet, så josefin jag å mikaela kommer åka. Som det ser ut just nu iaf. Ja kan egentligen inte heller bara ta ledigt från jobbet, men jag har iaf en anledning. Skulle vara bra å få komma bort, å rensa tankarna lite..


satt nyss å kollade facebook, var ju ett tag sen. . tittade in hos min halvsyster av en ren slump å hamnade bland hennes bilder. . nu ligger jag i sängen å stört gråter =( jävla facebook, ska fan ta bort den här skiten.. jag såg bilder på min lillesyster jag inte får träffa, min gamla häst som min "så kallade pappa" sålde utan vidare, bryggan jag brukade gå ner till när ja ville vara för mig själv osv.
ja hade nästan glömt bort konstigt nog. . hatar att väcka minnen som endå inte går att göra något åt. .

nu ska ja sova, en så länge har inte robin sett att ja gråter, han e för inne i tv.. ska springa in lite snabbt på toaletten å torka bort, orkar inte med nå djupa prat ikväll för så vet jag att det kommer bli..
ja vet, han vill ju bara finnas där.. men just det här ämnet e så jävla känsligt..

:'(

Inga kommentarer: