17 mars 2008

JAG BLIR GALEN!


Nu e jag riktigt less på mina matvanor, eller rättare sagt Våra matvanor. . Less på maten vi äter, less på när vi äter osv.

Det e inte ofta vi tänker på vad vi stoppar i oss egentligen, man har ju alltid haft en förmåga att kunna stoppa i sig vad som helst utan att det syns, men det håller inte längre. . Vi tar oss aldrig tid å lagar iordning nå riktigt gott, typ som fisk, nej utan vi äter fiskpinnar. . Har suttit å funderat massa, å jag längtar hem. . Hem till mamma där riktig mat serveras. .

Nu ska det fan bli ändring. .

Robin säger att han inte tänker ändra på något, men då får han fan äta själv så gör jag min egna mat. . Det händer inget nytt här hemma, ja blir galen!!!!!

Ja vill ha ett träningskort NUUU, men ja behöver bli pushad, pushad som fan. .

Det e så svårt att komma igång när man e såhär otränad som jag e nu, men när det väl kommer igång då går det undan. . Känner mig inte alls lik längre. . Men man förändras väl. . Saknar den där tiden då jag var sportig, älskade att vara ute, älskade att träna, älskade att röra på mig. . Nu känner ja mig som en vandrande pizzadeg. .


Skulle fan vilja att Anna Skipper kom hem till oss så det blir nån ordning å reda!
usssssch. . Snälla, ge mig tips på Bra maträtter!!!! nån??? :(
(schnygg bild va? Haha)

Inga kommentarer: