02 mars 2008

GRYM helg!

En liten resumé av vad som gjordes igår.

Som ni kanske sett ligger det redan en del bilder ute från igår, försökte uppdatera så ofta jag fick tillfälle.
Hur som helst, vi mötte mats å annalena halv 4 på tågstationen, dom hade ingen aning om vad vi skulle göra. En liten överrasknings grejj eftersom annalena fyllde 50 år för inte så många dagar sedan.
Kvart över 4 tog vi tåget mot sthlm, checkade in på elite plaza hotel på birjerjarlsgatan.

Halv 6 stod en taxi å väntade utanför för att sedan skjutsa oss vidare till kaknästornet där vi åt trerättersmiddag. Väldigt trevligt! Jag tog en cosmo som fördrink, han lyckades sjukt bra med den måste ja säga, inte alla som får till den riktigt bra. Tog en mozzarella sallad som förrätt, oxfilé till varmrätt och en öl, jordgubbar med glass å grädde till efterrätt, å såklart en latte till.

Super god middag å det kunde inte ha blivit bättre än så tyckte vi då. Men det slutade inte där, när vi är mätte å belåtna, tar vi hissen ner å precis när vi börjar gå uppåt för röda mattan ser vi hur den vita stekiga limousinen glider upp vid dörren. Ni skulle ha sett annalenas å mats förvånade miner. Dom blev som barn som aldrig ätit godis förut, haha.

vi glider runt i sthlm i en timme ungefär å dricker gula änkan ;)
hade även skit trevligt där, blev mycket sång å härj. haha.

limousinen stannade utanför icebar å vi såg hur det bara stack i folks ögon. . haha (dom till å med frågade annalena något inne på toaletten,minns ej var det var, men det var iaf om att vi kom med limousine)

Ice bar var en upplevelse. har aldrig sett annalena å mats så glada å så exhalterade eller hur det nu stavas =P vi hade grymt kul där med.

meeen det var inte slut där, efter ca 1 timma stod det en taxi å vänta utanför för att sedan köra oss till himlen därtill. vi stod såklart på gästlistan så vi bara knalla förbi hela kön ;)
drack en drink å väntade på att få ett drink bord, men det skulle ta alldeles för lång tid, så vi tog en taxi till soap bar istället. (förövrigt så var det en jävla utsikt över hela sthlm, helt sjukt fint)

väl inne på soap bar, drog vi i oss några shots för att sedan knalla till blue moon bar. å väl där, fick vi härja för oss själva.

kvällen slutade klockan 1 för dom flesta, för då vare i princip game over. Som ni kan se på bilden nedan, haha..

men mycket imponerad över att alla kunde hålla ut så länge, så mycket som vi drack. å dom här jävla shotsen,
fyfan för dom. haha.. dom tar verkligen priset.

men egentligen kan man inte tacka nej till fiskaren kompis, visst då?
en hel galen kväll. Verkligen en av dom bästa kvällarna jag varit med om.

Annalena å mats var så tillfredställda som dom kunde bli, dom var så nöjda.
Detta kalas var värt varenda krona.

vaknade halv 7 imorse av ett ryck, har varit vaken sen dess å känner nu att det börjar dra ihop sig.
hur som helst, gick upp å käka hotell frukost som e mtt bästa. sedan checkade vi ut runt en 11, havl 12.
väl framme i uppsala gick vi till max för att inhandla massa fett, haha.

åt å sedan gick vi hem till annalena å mats för att kolla på alla galna bilder som knäpptes. (ska få resten sen, så kommer lägga ut dom på crazyeyez.bilddagboken.se)

nu e vi hemma å robin ligger å slurar, ska nog väcka honom snart, annars kommer han inte kunna somna ikväll.
Vi brukar ju våra taco sundays men idag vet jag faktist inte om det blir av. Verkar som att dom flesta e ganska slitna. . Jag konstigt nog e endå rätt pigg mot vad jag brukar vara. . haha

säger bara det, tack alla för en grym helg!!
dom som åkte var annalena, mats, niklas(robins bror) josefin (robins syster) fredrik, robin å jag.