03 mars 2008

Neeeej, inte nu!


Hej på er. Vaknade halv 10 imorse, ja som ställt kl på 12. Låg å drog mig till 11, Å det var bara skit på tvn. Bla, Våra bästa år eller vad de heter. Kan inte förstå att jag älskade de där programmet förut. Usch!
Hur som helst gjorde mig iordning för att åka till luthagen, men när ja kommer fram och In genom dörren, ser ja att ja måste skjuta på det tills imorgon eller på onsdag. Kommer nog bli tills på onsdag, har möte imorgon på jobbet som jag måste gå på, missade sist vid jul, det var ju lite tråkigt. Dom som bjöd på julbord å allt.

Jaja, så nu ligger ja uppe hos brorsan i hans soffa med världens huvudvärk å halsont. Jag får verkligen inte inte inteee bli sjuk. Fan. Robin mådde likadant när vi pratades vid för en stund sen.:-(

Vill ha en latte också, Men jag orkar inte gå.:-(

Så behövs de städas hemma också, ja har en förmåga att riva runt allt i hela lägenheten ca 15 min innan vi ska dra oss iväg.
Haha.

Nu ska jag vila. Återkommer ikväll.
Ha en bra blötsnö måndag, jävla skit väder.
Kram

Inga kommentarer: