16 april 2008

En natt till


Typiskt, en natt till blir man kvar här.. Imorgon hoppas jag verkligen att jag får åka hem.
Fick äta flytande runt lunch, Fyfan vad äckligt. Tur att man fick lite glass med, så jag nöjt av den istället. Efter att robin kom så kunde jag verkligen inte hålla mig längre, var så jäkla hungrig och helt sargad att jag var tvungen att få något att äta. Två mackor, och det var de goaste jag nånsin ätit. Blev mycket piggare efter det. Å nu får jag lite nyponsoppa och bad dom ta bort droppen så jag kan sova ordentligt inatt.
Mamma kom förbi också, men en liten korsordstidning, jag å robin har ju löst nästan alla i den han köpte, haha:-P

Längtar hem nå fruktansvärt. :-(men imorgon då ska jag hem, orkar inte vara kvar här en dag till.

Ne, ska försöka sova lite nu.
Tack alla ni Som brytt er om mig.:-) och tack älskling för att du finns hos mig.

Godnatt.

Inga kommentarer: