18 april 2008

Mycket Trevlig kväll!

Gud vilken härlig dag det har varit idag.. Så kan det fortsätta vara nu tycker jag.!

Mamma åkte hem för nån timme sen, så hade tänkt uppdatera lite nu. Internet krånglar lite, så jäkla irriterande.. Så man måste starta om datorn varje gång.. Gaaah!

Iaf, mötte upp robin halv fem utanför 3ans buss. Direkt när vi kommer till Gränby tar vi oss två korvar var. Det värsta man kan göra är väl endå att gå in i en matbutik hungrig??! Eller?Haha.
Vi gick runt å virra lite, vad fan skulle vi äta. Man var ju sugen på allt.
Men sedan kom vi fram till iaf att vi skulle äta fetaostfylldkycklingfilé med potatisgratäng och vinsås och sedan en sjukt god sallad med fetaost i, och såklart med en flaska rött. Till efterrätt blev det en jätte god glass med chokladsås och kaffe!

Mamma kom väl vid en sissodär halv åtta och stanna iaf ett par timmar, jätte kul att hon kom. Å hon var så nöjd över maten! Fick en blomma också, söt hon e! =)

Robin laga maten och jag städa, var typ tvungna att göra så annars hade de väl tagit hela dagen för hononm att städa, plus att jag lägger ju märke till dom där små sakerna, som att det e kladd på köksluckor å sånt. haha=P Och jaa, jag e ganska nogrann, OCH petig. Hah=P

Satt och disskutera och prata om allt. Inte varje dag man träffar mamma så man har ju ganska mycket att prata om.

Imorgon har vi lite andra planer, eller det har väl inte tänkts igenom sådär jätte mycket, men får väl se om de blir av.!

Nu har robin somnat så jag ska väl bege mig jag med.
Blir inga bilder ikväll, knäppte kort med kameran som jag inte har nån sladd till. Typiskt!

Näh hörni, godnatt påer

Inga kommentarer: