21 april 2008

here we go again


Hej på er!

Snacka om att det e härligt väder ute.. Och jag har inte ens satt foten utanför dörren idag och klockan e runt en halv 4.

Men har legat och dragit mig i sängen och tittat på resten av serien, a shot at love with tila tequila.
Min 2a vann. Jag höll ju på *****, tyckte hon var så jävla bra!! Men men, så kan det. Å det e ju inte lite draaaama där inne, haha. Galet.
Nej ska inte säga så mycket mer för er som inte har sett flera program.
Men såg iaf igår på mtv hemsida att det kommer en ny säsong?
Igår var vi hos min bror å hans tjej, hon fyllde ju år häromdagen. Så vi fika lite å så.
På hemvägen bestämde ja mig, nej nu fan ska ja ta ur hårförlägningen. Köpte med mig aceton och stod säkert 1 timme på toan, hade fått bort 4 slingor därav 1 slet ja bort så allt mitt egna hår gick av. =( Buuuhuu..
jaja, Det ser helvete ut här hemma så jag lär väl sätta fart och röjja innan robin kommer.
Händer inte så mycket mer idag förutom att jag ska träna senare. Ska bli skönt att sätta igång igen! =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: