13 april 2008

Sånt som händer


Idag är jag sjukt bakis busig. . Ska bara bråka å slåss, haha på skoj förståss. . Fattar inte varför jag blir sån, robin lika med, fast inte värre än mig. . Vi går också runt och sjunger på helt otippat roger pontares sång, hahah schnyggt!! "Vill du att jag vänder om, och slåss, för den jag e. Aldrig sviker jag mitt land, när vindarna viskar mitt namn" HAhahaha, Grannarna måste tro att vi är galna. .


Kvällen ute var as kul, men musiken skulle kunna vara lite bättre faktist. . =/
Satt hemma hos minna med peter, johan å robin. . Jätte trevligt. .

Har fortfarande ont i magen, men nu vet jag ju vad det e för fel. . Ringde sjukvårdsupplysningen, beskrev hur det var, och hon visste inget annat än att det kunde vara just "det". Men men, sånt som händer. . =/

Har alla mina saker kvar hos Minna så vi ska åka å hämta dom om några timmar. . Sedan ska vi äta tacos, Gotti gott.
Nu väntas en Ny vecka med massa jobb. . Tycker en helgerna e alldeles för korta. . =(
Ska sätta igång med träningen den här veckan igen, äntligen e jag frisk. För en gångs skull!!
Ska ju till gränby imorgon för att fixa tid för mitt hår. . Dom e riktigt duktiga där tycker jag. Har aldrig gått därifrån missnöjd. Men endå så blir ja lite rädd. .Mitt hår e viktigt för mig (eller det e de väl för alla tjejer) så ni vet vad jag pratar om. Egentligen skulle ja bara vilja att det gick å trolla dit färgen å klippningen man ville ha. Blir så nervös så fort jag sätter mig i stolen å dom tar fram saxen. Det kan ju bli riktigt jävla snyggt, men det kan ju gå åt helvete också.
Nej usch, ja måste fundera lite mera på det där. . Man vill ju inte att vem som helst sätter händerna i håret heller. .

Nej nu ska jag mysa med Min bästa!
Det e bland det bästa jag vet. Han håller om mig, å älskar mig över allt annat. Det e så jäkla underbart.
Ha en bra dag!=)

Inga kommentarer: