22 april 2008

Helt klart den bästa dagen på länge!!!

Tisdagar brukar vara min värsta dag i veckorna, men inte idag inte.
För det första så har vi fått en lägenhet. Så JÄVLA underbart!!!!! Flyttar redan 1 maj, wiiihooo.
Nu är det problemet ur världen iaf =)

Prata med Dennis för inte så länge sen, Och för er som inte trodde de så, ja, vi har kontakt igen sen några månader tillbaka.. Känns jätte bra, har fan saknat killen.
Han kom med den brilljanta idén om att vi skulle äta en pizza ihop eller så,nästa gång jag kommer upp till Avesta. Nuppis bjuder ;) höhö

Träffade ju honom för bara nån månad sedan, och det var första gången jag träffa han på typ 2 år. Skit kul! Trodde faktist aldrig att vi skulle ses igen.. Så det e jag skit glad över =)

Elin följde med till mitt jobb tidigare idag och fick ansökningspapper av min chef, så hon har förmodligen fått jobb där. Det e ju dunder!!

Vi handla med oss en varsin cupidosallad och satte oss vid ån å njöt av solen. As bra väder ju.. Tummen upp för det!

Sen åkte jag en sväng till nåntuna och nu är jag hemma igen. Jätte trött, men ska ställa mig på den där jäkla träningsmaskinen en stund.

Mat först.
Återkommer

(kan inte lägga upp bilder, nå fel på sidan)

Inga kommentarer: