18 april 2008

En stressad Coone


Godmorgon!
12 timmars sömn, inte pjåkigt. Jag var som sagt väldigt trött, fast det enda jag gjort på sjukhuset e att sova och svarat i telefon när folk ringde. Tack alla ni som brydde er om mig, uppskattar det jätte mycket! =)

Hur som helst, känner mig lite stressad nu.. Måste till luthagen strax, sen hade jag lovat att träffa Minna och Elin, men som jag tyvärr kanske inte hinner, men jag hoppas på det. Efter att robin slutat måste vi upp till gränby för att inhandla nån god mat. Vi har ju som sagt bjudit mamma på middag. Vuxen poäng, hehe ;) Skönt för henne som har haft en tung vecka på jobbet med tidiga mornar och sena kvällar, att inte behöva ställa sig å laga mat när hon kommer hem.
Så får se vad det blir för gott. Funderar på potatisgratäng med nån köttbit kanske?!

Det har kanske löst sig med lägenhet nu, hoppas jag. Fast det innebär dock då att vi måste flytta hem 1 månad ungefär. Fast inte gör det mig något =P Hehe..

Var och hälsa på robins föräldrar igår. Var ju ett tag sen.. Kul å se dom igen iaf =)
Sen titta vi förbi brorsan också å kolla på lyxfällan och efterlyst.
Haha, vilken rolig kille.. Kunde inte göra annat än att skratta åt honom =P
Sedan efterlyst då, jadu, det finns fan folk till allt. Ja vill inte ens gå in på ämnet om anders eklund, ja blir bara så jävla förbannad. USCH!!!!!!

Ojdå, klockan bara rinner iväg.
Måste kila.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: