07 april 2008

willys is the shit

Hallå! Nu sitter man här i soffan igen, sjukt mätt och tittar på 2 ½ män. . Så jäkla bra den serien är. . haha

Vi handlade på willys idag, kom hem med 4 jätte stora kassar och vart jätte chockad när jag ser kvittot. . Massor av mat, men så lite pengar. . Willys is the shit. Tänk om vi handlat allt det där på ica brantan, haha de hade säkert blivit över 1000 kr då. . =P

Jag lagade pannkaka till mig å robin när vi kom hem. . var ju så längesen man åt det. .









Å dom var såååå goda. . Sådär knapriga ikanterna. . Mums! hehe
Å så har vi börjat skriva matlista för varje vecka. . Tycker det e jätte bra! Så slipper man få panik varje dag vad man ska äta å så. .

Här står robin å lagar en omelett till mig med kalkon, frystagrönsaker å lite kryddor. . Blev så hungrig nyss, å han gör så goda omeletter,så han fick göra en åt mig. Vart sjukt gott, men fick inte lägga ut nån bild på den bara föratt den såg lite misslyckad ut. . haha

Min förkylning börjar gå över, så snart ska jag få sätta igång med träningen igen, ska bli skönt!

Nu blir det sängen, jobba imorgon. .
Ha det bra.

Inga kommentarer: