17 april 2008

Utskriven

Äntligen så fick jag åka hem.. Inge kul å ligga på sjukhus, så ensamt med endå inte.
Sov mesta dels, det behövdes kan jag lova.

Så varför var jag på sjukhuset? Jo, jag har inte mått så bra sen i fredags.. Haft ont i magen osv, och i förrigår morse hade jag svin ont. Då vare bara att åka in till akuten. Där fick jag komma in på en gång, dom tog massa prover och dom var lite oroliga över att det var blindtarmen som spöka. Så doktorn som jag hade då säger att dom ska skära upp nån cm under min navel för att sedan gå in med kamera å titta. Jag slapp det. Skönt. Och tur, för hur snyggt e de att gå med ett ärr på magen??

Hur som helst, fick fasta i lite mer än 2 dygn. Kändes inge roligt, alla andra fick äta utom jag. Dom vägde mig igår kväll tror jag de var och min vikt var då 52kg. Ja har alltså sen i fredags gått ner 5-6 kg.

Det e ju lite känsligt det där med magen, så dom tog jätte mycket prover, men alla provsvar var bra. Så det enda dom kunde tro var att kötlarna i magen var svullna efter att jag precis varit sjuk. Men skulle jag få riktigt ont igen, så fick jag komma tillbaka.
E ju lite rädd för sjukhus, men dom var riktigt riktigt snälla där. =)
Så det kändes ju bra.

Sjukt fin utsikt hade jag också, hehe.

Nej men, nu hoppas jag iaf att allt ska vara bra hädanefter.
Vill inte upp dit igen, och vill verkligen inte ha en nål i mig igen.
Satt å räkna alla stick hål nyss och kom fram till ca 10 st, kändes som att det var mer =P

Så nu ska jag bara hoppa in i duschen sen ner ¨på stan, ja å älskling ska äta på max.Ni kan inte ana hur mycket jag längtat efter mat. Och efter denna händelse slog det mig ett å annat.
Fick ju lite tid på mig att fundera över saker och ting =)

Nej, duschen var det.
Ha en bra solig dag!!!

Inga kommentarer: