24 april 2008

GÄSP


Så trött jag är, robin ligger i sängen och verkar vara lite lurig han med.. Tittar på efterlyst så det blir nog sova efter det.
Hade tänkt att träna en sväng, men idag är jag för lat för det.Min träningsmaskin e skit bra, tränar hela kroppen med den! =)

Ååååhh, e så glad för att JAg och min robin har fått en lägenhet..kan inte förstå det knappt.. en vecka kvar, sen flyttar vi.. wiiho

Mammsen ska fixa mitt hår imorgon, hon e så snäll som ställer upp, ska fixa hennes hår med. Tycker ju sånt där e kul, det har ja ju tyckt enda sen ja var liten =P Kan ju klippa å färga riktigt bra, men de e nog inte riktigt min grejj.. Kan ha det som en liten hobby på sidan om..

Snart helg, fyfan vad underbart. Får se vad ja å robin hittar på i helgen, skulle vara mysigt med en liten utflykt eller så. Äta massa plockmat å sitta vid nån mysig plats.. =)

----
Här är svaren på dina frågor "anonym"
Angående det som Fredde skrev i sin blogg var väl inte så roligt att läsa. Våran lägenhet e 53kvm, rätt saftig hyra och ja, förstahandskontrakt.
----

Ska bli såååå jävla skönt att flytta, jätte fint område i Slavsta också, perfekt för barn ;) höhö

Nu vill robin att jag ska komma å mysa.
Sovgott.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad skoj att flytta! :P älskar det! Får en nystart liksom!

Frankie sa...

Girls of Göteborg, GoG är Sveriges nya superblogg med fokus på unga kvinnors liv, livsstil och intressen. En större grupp kvinnor, brudar och tjejer i åldrarna 17-30 kommer med tiden att blogga här på GoG om sina liv, sina vanor och sina intressen. Förhoppningen är att Girls of Göteborg ska bli en naturlig samlingsplats för tusentals svenska tjejer.

Girls of Göteborg!