02 april 2008

Jag vill ha tillbaka som det var förut


den här frippan gillar jag.
mycket volym ska det vara. . =)
för ca 5 år sedan, hade ja väldigt väldigt tjockt hår å ganska så mycket volym. . Då önskade jag att ja hade tunt, lent å rakt hår. . Kämpade som sjutton för att få det, å det fick jag. Nu, vill jag ha volymen tillbaka och mitt tjocka hår. . Det e i princip dött. . =(

Det e precis som mina ögonfransar. Ja har fortfarande väldigt långa ögonfransar men dom e verkligen inte som dom en gång var. När jag gick i 7an visade en av mina kompisar mig en ögonfransböjjare som hon brukade använda, mamma hade alltid haft en i sin sminkväska men tyckte de såg så läskigt ut när mamma böjde så ja gjorde de aldrig, tills just den här dagen då. Jag testade å WOW vilken jävla skillnad det vart. . Så fruktansvärt onödigt av mig egentligen eftersom dom redan var böjda av sig själv. Hur som helst, sen den dagen har ja böjjt dom i princip varje dag. . Nu, e dom heeeelt döda. . Även fast ja går utan smink i veckorna så får ja inte liv i dom. .
Buuhu. . Och inte nog med det, ögonbrynen då? För några år sedan skulle man ha smala å raka ögonbryn, man plocka bort i princip nästan allt. . Nu växer inget ut igen. .
Så fruktansvärt irriterande!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch, va inte missnöjd och irriterad över allt det där! - Jag kikar in på din blogg lite nu och då, och du är alltid, alltid lika sjukt snygg människa! :)