06 april 2008

Vart ska vi ta vägen nu?










Godmorgon. . eller ja, vi vakna ju för några timmar sedan men valde å dra oss lite längre i sängen å mysa.


Hade en så jävla härlig kväll igår, hela dagen var helt klockren. . Om jag bara visste vad som hade hänt när robin var i sävja. .Han valde att inte berätta något igår för att förstöra våran dag. . Så han gjorde det imorse, vi måste flytta!!!!! =(
Vi hade kontrakt i ett år, men hon vi hyr av skaflytta in 1 juni igen, har väl antagligen strulat till sig med sin kille eller något, så nu har vi panik kan jag ju säga. . Man vill ju inte direkt flytta hem. . Och sedan så jäkla surt att detta behövde hända innan sommaren. . Jag hoppas det löser sig, eller det tror jag det gör, men känner endå att man blir lite stressad. .


I fredags kom josefin å mikka till uppsala, gick med dom på stan en sväng innan vi tog en taxi hem. . Fixa till oss å sen tog vi en taxi till bj. . Mötte upp Minna å hennes syter stella. .


kvällen var väl rätt okej, men inte som sist. . var fortfarande inte frisk, så det var väldigt dumt av mig att ens gå ut. . åkte hem rätt tidigt, josefin å mikka var kvar iaf. .
fick reda på så mycket saker, helt sjukt ju . . Att man kan få bete sig hur som helst?????

jag, minna, elin å becka skulle ses nån helg iallafall, äta god middag å prata om allt å bara umgås. man har ju saknat det! =) Bara vi fyra, å inga killar. . Härligt!!!








Igår så åkte jag å josefin ner på stan, köpte en 1 års present till Robin. . En ipod nano, han har ju önskat sig en sån så länge, så jag tänkte. . äh vafan. . Han vart helt överlycklig, men tyckte såklart att det var alldeles för mycket. . Jag fick en digitalkamera utav honom. . Så jäkla bra, den jag har suger ju pung. . Så ja är jätte glad :)

Hur som helst, vi gick på stan, satte oss vid ån, prata massa skit å njöt av solen. . Gick å köpte oss en latte å bulle å gick till ett annat ställe av ån. . Jätte mysigt. .

Sedan runt halv 5 då började de bli lite burrigt så vi åkte hem. . Hon skulle ju med halv 7 tåget så. . =(

Robin kom hem vid halv 7 ungefär så vi fixa oss å så, tog en taxi till kött kök å bar. . Åt en sjukt god middag, lätt värt pengarna. . Men jätte besviken på servitrisen där. .
Jag tog en cosmo som fördrink, robin tog en gt. . Vi åt oxfile med potatisgratäng å någon vinsås till. . Blev så mätt att det fick inte plats någon efterrätt, haha. . Tog en till cosmo å satt å prata om allt. .


Efter 3 timmar där, bestämde vi oss för att röra oss mot pipes of scotland. . Tog några drinkar där inne å åkte hem sedan vid 2 ungefär. .


Å nu sitter vi här i soffan, ska väl äta något snart. . Lite hungrig å så blir det att städa upp här. .
Ser förjävligt ut. . . Tacos ikväll tror jag det blir, mums. .

nej, ni får ha en bra dag. .
återkommer

Inga kommentarer: