02 april 2008

Oprah


Sitter å tittar på Oprah, fan ja gillar det programmet. . Gjorde inte det förut, men ibland så pratas det om ganska vettiga å intressanta saker. Just nu sjunger Justin Timberlake. .Han e jag inte så stor fan av förutom att han har gjort Sexyback som e en av mina favoritlåtar ;) Men den har ju sina förklaringar också, haha. .

Fortfarande sjuk, men ska jobba imorgon ett pass å se hur det går. . Tar det lite lungt sådär ibörjan. . Har märkt att så fort ja böjjer mig ner för mycket rinner det blod ur näsan på mig. . usch, inte roligt.

Tittade mig nyss i spegeln å ser att ja gått ner sjukt mycket, är väl för att ja inte ätit så bra dom här dagarna. . Plus att jag redan ser en liten förändring sen mina små pass här hemma. . Fast å andra sidan har ja ju aldrig haft problem att bränna fett å komma iform. Det e ju ganska skönt! =)

Nej, nu blir det duschen, vi ska till josefin å fredrik senare på en tacokväll. . Det var läääängesen. . Ska bli trevligt.
Bara jag inte får feber, så jag håller tummarna.


återkommer

Inga kommentarer: