12 april 2008

Lite besviken blir man

Har både läst och hört, och jag blir faktist lite besviken. . Men inte mycket att göra åt. . Det e inte så svårt att säga som det e.!


Minna hörde av sig för en stund sen, blir utgång ikväll. . As kul ju! Vet inte vart vi drar än, antingen BJ eller svenssons. . Får se. .

Igår när ja kom hem från jobbet var allt bra å så, var lite trött bara. . Efter några timmar känner ja en konstig känsla i kroppen. . Magen blir as varm, det brändes som fan. . Alltså inne i magen. . Senare på kvällen, ja då ligger ja där vid toan å spyr. . Ingen feber eller nånting. . Det har inte hänt mig förut om ja inte vart sjuk. . As skumt :S
Mådde lite bättre efter de, sen somna ja vid halv 10, 10 tiden å sov tills typ nu.

Nu mår ja endå ganska bra, men det bränner fortfarande lite i magen. . Ska ta en treo å ipren kanske de går över. .

Har iaf fått tabletter mot min flygrädsla nu, ska hämta ut dom i slutet av månaden tänkte jag. . Ska testa att ta en å se hur jag blir. . Så ja inte blir helt knäpp i skallen å så. . =P Man vill ju komma hela vägen till new york, inte vända i kontrollen. . Haha.

Nej, nu blire dusch sen ner på stan. .
Robin å ja ska fika, det brukar vi aldrig göra. . Sen ska väl han klippa sig, skönt för honom! Hans hår växer ju som ogräs. . Haha.
Ska kolla på gränby på måndag om det finns nån tid för att fixa mitt hår. Får fan kosta vad de vill, bara de blir gjort! Så jävla less nu. .

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: