16 maj 2008

adidas dress till min kusin

Nyss hemkommen.. Vi orkade inte laga någon mat idag så gick över till slavsta pizzeria och inhandlade pizza och sallad..
Min mage mår verkligen inge bra just nu..
Har märkt att magen reagerar på pasta, kött, kyckling, mjölk osv. Jag kan Max dricka 1 glas mjölk om dagen.. Mår illa så fort jag äter något av detta.. Det suger. Jag älskar ju mjölk och jag älskar kyckling =(
Just nu sitter ja men en ost och skink sallad.. Så kommer väl få ont i magen snart iaf.. Går ju inte att ungå något ju.. Å ja vet inte heller vad de e för fel..
Blir en myskväll ikväll.. Imorgon åker vi ut till min faster för att fira min kusin elin som fyller 2 år. Köpte en adidas dress till henne, fyfan hon kommer bli så jäkla snygg i den. Synd bara att han var tvungen att beställa hem den, så ja får den nästa vecka. En enda kvar fanns det, så jag hade tur.
Återkommer sen



Inga kommentarer: