19 maj 2008

i want that body






Här är bilderna jag hittade i min gamla mejl. Det var ååår å dar sen vi tog dessa.. lägg märke till att sminket e apfult. Haha fyfan. Hur som helst, jag å josefin sminkade oss svart runt ögonen med rosa läppstift och vi skulle ta oseriösa kort på bryggan. Istället blev det kort som resulterade i, jaa dessa. Det finns flera, men ser ju så jäkla skum ut i ansiktet med sminket på så ville faninte lägga ut dom.. haha.

Man kanske har en liten modell i sig iaf ;)

För övrigt så saaaknar jag min kropp nå sjukt mycket.
Jag minns att, när såg ut som jag gör på korten så kämpade jag mig för att få fett på magen. Hur knäppt är inte det?!? Tyckte "kärlekshandtagen" ni vet dom på sidan.. Jag tyckte det var snyggt när man hade så, så ja ville också ha det. Å det ÅNGRAR jag idag. Jag kan inte göra annat än att bara skratta åt mig själv som ens kom på den dumma idén..

Bara för det så tänker ja träna nu..
Plattmage och lite mindre skit på låren så e jag nöjd sen=)
Ska väl sätta igång då.. Haha

För övrigt, har nått min vikt nu. 52 kg. Känns bra =)=)=)=)=)=)=)

Inga kommentarer: