20 maj 2008

Sol och värme, ja tack!

Vart fan tog värmen och solen vägen?
Nu blir jag sur..
Skulle åka buss från Sävja, stod å huttra som en jävla bäver för att det var svin kallt. Kändes som vinter, för det bet i mina kinder =(
För övrigt så snöade det i Avesta i lördags när jag var där.. Det var ju inge kul direkt..

Denna dag har väl inte varit lyckad i övrigt heller.. Försov mig imorse å missa då frukosten som jag verkligen behöver, det e liksom en grymt bra start på dagen. Men nej, den fick jag skippa.
Sedan bara allmänt less å trött, blir väl så pga vädret, men jag håller verkligen tummarna för bättre väder snart. Kan man vara glad istället! Inge kul å gå runt å vara butter.. =/

Hur som helst, ska tatuera mig på lördag.. Jag e jätte nervös.. Har nog blivit lite för skrämd kanske.. vissa kryddar ju.. haha.. nejdå, men jag e lite nervös.. Mest för att ja inte kommer klara smärtan.. Men ja gillar ju sprutor så det ska inte vara nån fara, hoppas jag iaf :)
Tatueringen kommer hamna i nacken, eller en liten bit neråt å sedan mellan skulderbladen..
Vad det blir för något, får ni se sen.. Men det e en text iaf, från en av mina absolut Bästa filmer!!!
Ni som känner mig, vet nog redan.. Helt såld av den filmen.. =) nyfikna? hihi

Varken jag eller robin orka laga mat så vi gick å beställde två kycklingsallad på slavsta pizzeria.. Dom e så jäkla goda där..

Vill ut å springa också, robin med.. Men det e ju så jävla kallt ute.. Å så blir man kall i halsen när man springer och jag vill inte bli sjuk, icke icke..
Hoppas på bättre väder imorgon..
Ska köra lite situps och benlyft nu..

Ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer: