20 maj 2008

Jävla, hurtbulle!

Bestämde mig för att träna på min maskin ett tag också, robin lagade ju den igår.. *glad*
40 min denna gång, har ökat med 10 min nu.. Får inte börja så hårt, då lär ja skada mig, å det vill ja ju inte..
körde lite benlyft också, shit vad de e jobbigt.. Men det känns skönt nu såhär efteråt.
Å så lite situps.. Ska göra imorgon med.. =)
Jävla hurtbulle va.. hehe
Nej men det känns så jäkla skönt, kommer ja sova gott inatt.. hihi

Ska lägga mig snart, har blivit väldigt sent 2 dagar i rad nu..
Men först ska jag laga matlåda, eller ska nog be robin göra det,haha.. Eller erik som e på besök, haha.. det vore snyggt. "Du erik, kan du ställa dig å laga matlåda åt mig? : Javisst cooone" =P

Måste tipsa er om denna.
Använder den ca 2 gånger i veckan.. Den rengör på djupet så man slipper äckliga porer och sånt skit. Jag har ju i övrigt ganska svårt att få finnar, men får jag, så använder jag denna när jag duschar och det försvinner efter nån dag. Plus att man blir jätte len! Vem vill inte ha babyhud? Det vill då jag =)
Dax att röra på sig. Ni får ha en bra kväll, å vi håll tummarna för bättre väder imorgon!
Kram

Inga kommentarer: