28 maj 2008

Jag måste välja, men jag kan inte!

Förlåt för dålig uppdatering på senaste tiden. Men jag har inte riktigt varit mig själv.
Är jätte ledsen just nu, för det har hänt lite saker i mitt liv och jag står inför ett jätte svårt val. Jag måste välja, hjärtat eller hjärnan?

Är så kluven att jag vill gräva en grop å lägga mig där..
Det e inte varje dag man ser mig ledsen direkt, men nu kan jag inte vara annat..

Vilket val jag än gör, brister mitt hjärta och jag förlorar väldigt mycket..
Önskar jag kunde göra något åt detta..
Fan fan fan fan!!!!!!!!!!!!!

----------------
Jag återkommer när jag känner mig lite bättre.. Kanske slänger in något inlägg till helgen. Beger mig upp till Avesta imorgon till min kära vän Josefin. Vet inte hur länge jag blir borta, men det visar sig..
Karneval också, men det blir troligen lungt.

Hoppas ni mår bra iallafall!

Inga kommentarer: