19 maj 2008

Grattis gumman!!!!!



Nu sitter man här igen då.. Jag blev inte så långvarig på min trampmaskin.. Nån skruv lossnade och gick inte å skruva dit om man inte var två som höll i. Å nu e jag alldeles för trött.. *gäsp*
Gjorde lite magövningar iallafall, så kommer väl ha träningsvärk imorgon.. =)
Sitter å tittar på lite klännigar, måste ju ha något nytt å fräscht till Josefins student. Provade ju hennes mössa igår, å det känns lite ledsamt att man inte tagit studenten, å jag kommer säkert ångra mig om några år. Men som det känns nu så tog jag det bästa beslutet förmig. Jag e som sagt ingen pluggmänniska...
Ska strax kolla på lite bilar på blocket, damen klarade ju uppskrivningen idag, så man kan väl inte göra annat än att säga GRATTIS gumman!!!!!
Fyfan vad bra, kan hon komma å hämta mig på helgerna, slipper ja åka tåg. Haha ;)
Nejni.. Nu har jag suttit här alldeles för länge, så ja har fått ont i arslet.. Tänkte fixa lite tills imorgon när ja ska upp å jobba igen.
Robin har förövrigt somnat på soffan, men det förstår jag. Vi hade ett ganska djupt prat inatt, Så vi har väl inte fått så mycket sömn..
Ha det bra!

Inga kommentarer: