07 maj 2008

Jag har missat sjukt mycket


Hallåhallå! Äntligen har vi fått internet, wiiho..
Vi har hemtelefon nu också,vuxet. hahaha.

Trivs så jäkla bra i lägenheten..Vill Aldrig flytta härifrån.. Har fotat lite bilder,lägger upp dom i ett annat inlägg senare.. Tänkte ställa mig på den där jäkla träningsmaskinen en stund.. Måste ta tag i det där nu känner ja..
Var ju på g där ett tag, men sedan blev jag sjuk, å då är det så jävla svårt att ta igen det..

Som ni ser är jag blond, eller till en början å bli det iaf.
Inte lätt att gå från brun-röd till blond inte.. Har gjort detta 3 gånger med 12% blonderingsfärg som bara frisörer har, och endå är det inte riktigt blont än.. Men det e på god väg. Har tänkt att jag gör en gång till, lite mera därbak, sen får det räcka för ett tag.. Vill ju inte vara helt blond heller, utan ha lite mörkare i underhåret. Snyggt till sommaren =)

Snacka om att jag missat mycket den här veckan då vi inte haft nå internet. Det finns 3 bloggar jag följer varje dag, läser dom flera gånger om dagen å det har ja gjort i flera månader. Dessa e Kenza, Kissie och Blondinbella. Dom uppdaterar ofta och nu är det huuuur mycket som helst jag måste läsa.. Fast funderar på att strunta i det,orkar inte sitta å bläddra igenom allt.
Gillar deras bloggar riktigt mycket, 3 helt olika människor. Men dom e bra på sina vis.
Och det händer rätt mycket i deras liv, det e spännande. =)
Kolla in dem.
Sedan följer jag ju också andra bloggar, fast kanske inte lika mycket då de uppdateras väldigt sällan.(host) jag e ju en utav dem. haha..
Eller så e dom bara allmänt tråkiga då de bara skrivs om samma sak hela tiden.
Det där är elins blogg, kolla in den!

Nej nu ska jag träna.
lägger upp bilder efteråt.
Och till dig som undra efter receptet, skickar de till dig så fort jag kan komma in på min mejl igen. den krånglar lite nu..

Ciao

Inga kommentarer: