14 maj 2008

im broader than broadway

im broad, im broad, im broader than broadwayyes
im broad, im broad, im broader than broadway

Here i come- barrington levy
Asbra låt.. Gillar refrängen ;)haha

Blev en hemma dag idag.. Är fortfarande inte riktigt bra.. Men skulle tippa på magkatarr,eller magsjuka. Hoppas ja mår bättre tills imorgon.. Ska jobba då, inte speciellt trevligt att spy på jobbet :S

Det behövs städas här hemma, men har inte riktigt orkat tagit tag i den saken..
Det får bli imorgon, för nu ska jag snart åka iväg.. Fixa sånna här saker som absolut inte kan skjutas upp och måste göras på en gång.. Annars blir det massa sura miner..

En sak förstår jag inte? Hur kan man lämna ut en person på internet och påstå saker som inte ens e sanna? Vad tänker man med, eller rättare sagt, vad fan vart hjärnan när du kanske behövde den? Ibland förstår jag mig inte på människor..

Tänkte att jag skulle laga god middag tills robin kom hem, mexican style.. men hade glömt bort han att måste jobba över, så han dyker upp 11 ikväll.. fan va synd. =(

oj tiden rusar iväg. skriver mera sen..
ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo world[/URL], Don’t feel silly if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or misunderstood methods to build an income online.