14 maj 2008

Im back

Hallå,eller go´kväll kanske ja ska säga..
Det har hänt mycket dessa dagar..
vet knappt vart ja ska börja nånstans..













Jos var ju hos mig lördag till söndag.. Vi solade i princip hela dagen, sedan kom lemon och stoffa förbi.. Så ja, jos, robin, stoffa å lemon satt och drack lite. Sedan åkte vi ner på krogen..









Vi hade sjukt kul, förutom att jag blev Cp full å fick åka hem..
Ja dagen efter mådde man ju som man förtjäna.. Fast ja tror fan Jos mådde värre, haha. Å endå var hon ganska städad.. =P

Vi åkte till Avesta mot kvällen, hem till Jos. Där bjöds det på grillat.. Så jäkla gott!
Blev sängen rätt tidigt eftersom josefin skulle till skolan.. Själv kunde jag ligga å dra mig.. hihi

Var ensam fram till 12-1 ellerså,då kom dennis förbi och gjorde mig sällskap.. Josefin kom runt en 2 och då fick vi skjuts av dennis till macken för vi tänkte handla lite gott till kvällen.. Men så det var stängt.. Så vi gick till Byridskola, tänkte om ja kanske skulle se mixette, min förra häst.. Vet inte säkert omdet var hon, isåfall hade hon förändrats rätt mycket.. Ville inte gå in där å fråga, kändes ganska jobbigt.. Så vi gick en promend runt rudö å snacka om allt och inget.

Sedan färgade ja josefins hår.. Det räckte inte till hela håret så vi fick sätta oss i bilen å köra till horndal, och josefin med hårfärgen kvar i håret.. haha..

Bestämde mig att stanna en natt till då jag fick veta att jag skulle börja senare idag..









Fick skjuts hem av dennis å hans kompisar.. snällt =)
Men blev inte speciellt mycket jobb..
Blev sjukt dålig i morse, så har spytt å så.. inge kul alls..
Hur som helst, dom käkade sen åkte domigen. Å ja gick upp å la mig i soffan och sov till 10 nu på kvällen.. =(
har ätit lite soppa nu iaf, så nu känns de lite bättre imagen.

men måste sova nu..
det blev en liten uppdatering iaf.
sovgott!

Inga kommentarer: