09 maj 2008

tänk vad det väcker minnen

Sitter och lyssnar på lite låtar som jag brukade lyssna på när ja gick i klass 7-9 och bodde i Avesta. Snacka om att det väcker minnen.. En del låtar kan jag inte ens lyssna på.. Men det hoppas jag går över en vacker dag, för vissa av dom e ju faktist mina favoriter.

I´ll fly away with you - Gigi´D Agostino
Påminner om alla fester Lisa brukade ha när hon hyrde en lokal i skogen, nånstans i Horndal..


Ozzy Osbournes alla låtar påminner om mina å Marias roliga stunder.. Haha. Dom kommer jag nog aldrig glömma.. Nej, det kommer jag verkligen inte, för vissa av dom finns inspelade.. FYFAN!!!!! Jag kommer dö när jag ser det.. Hahaha..


Nej nog pratat omdet..


Var ju till tandläkaren igår.. Men hade inte nå hål *stolt*
Ja verkar ha ganska bra tänder.. Slarvar rätt mkt om ja får säga det själv, men endå håller dom sig vita å fräsha och ifrån hål å annat.. Iförsig dricker jag inte speciellt mkt läsk..(säger jag som dricker det just nu, haha) Men nån gång ibland skadar ju inte.. visst då..


Men måste börja bli bättre på det där, ja måste ju betala nu varje gång.. det suger pung.. å det skulle suga ännu mera pung om ja skulle få borra och sedan betala 1000 för ett jävla skithål..
Nejdu du Cooonie, skräpning!


Slingade ju mitt hår, alldeles själv.. Å det vart bra faktist.. =)
MEN ja kommer göra en ytterligare gång, men bara längst bak, det måste jämna ut sig, det ser konstigt ut annars tycker jag.. Å ja vet, det sliter jätte mkt på håret å bla bla bla..


Ganska skönt att vara ensam hemma ikväll måste jag säga.. Kan ja sitta i lugn å ro, fundera över sånt jag inte hinner annars å inte stressa. det e ju bara förjävla härligt!!!

kramp i arslet, ska lägga mig i soffan en stund.. hoppas ja inte somnar bara.. tänker vara uppe tills robin kommer.. ska vara busig å filma honom, hoppas han e riktigt jävla full.. *skrattar elakt* haha

återkommer.. ciaaaooo

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA fy fan, måste verkligen få se den där filmen sen :D