07 maj 2008

Jag vill inte, men ibland måste man.

Skapligt skönt att träna igen.. Tog de lite lungt nu i början, så ja körde bara 20-25 minuter på min trampmaskin å robin hjälpte mig göra sittups.. eller de kanske har nå annat ord? När man ligger på golvet å drar upp benen å så skjuter den andra ifrån?

Sjukt jobbigt,hela ja var dyblöt efteråt.. Haha..
Skönt att det finns dusch iaf, skulle va illa annars.. Haha

Så nu sitter jag här å smaskar i mig jordgubbar..Mums.

Ska till tandläkaren imorgon. Ja som har tandläkarskräck, undrar hur detta kommer gå?
=( Vill inte, vill inte =(
Men hon som ja har vet ju de, så hon brukar ta det lite lungt..

Imorgon kommer också mamma, min faster, hennes man å min lilla kusin förbi å ska titta lite. Blirsäkert till å fika lite också skulle jag tro.
Trevligt med besök.
Brorsan å wickan var ju förbi för några dagar sedan. Dom tyckte också lägenheten var as najs..
Robins mamma å pappa med.. Hihi

Brorsan å wickan har ju köpt hus ute i Bälinge, snacka om stekigt hus.
Dom flyttar in i Juli så då kommer ni nog få se bilder.

Förövrigt så köpte jag en jätte stor ros till Robin igår. Han blev jätte glad! =)

Nej nu måste ja hoppa i säng, måste upp tidigt imorgon.
Natti natti

Inga kommentarer: