15 maj 2008

Tatuering på G.


Vad jag har tänkt och tänkt, äntligen vet jag vart jag ska ha den.. Men har ännu inte kommit på, Vad jag ska ha? Haha.. Har lite små ideér, så det kommer nog blir bra tillslut =)

Säger inget nu, ni får se sen när den e klar. Måste samla lite slantar först, den lär ju inte bli billig direkt :S


Ja har också klurat på en annan tatuering i några år.. Men den blir inte riktigt som jag själv vill ha den.. (sämst på att rita) Den ska iaf sitta i svanken och är inte ett dugg lik nån annans.. inte vad jag sett iaf! men den kommer jag göra efter att jag fått barn.. Vill ju så gärna ha den dära sköna sprutan.. haha.. =p

Helst skulle jag vilja tatuera hela kroppen.. Älskar sånt! Det e så jävla snyggt!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan få bedövning vid födsel även om man har tatuering i svanken.