19 maj 2008

Lite för mycket mormorStil

I nästan varje blogg jag kikar in på, så ser jag dessa blommiga kjolar.
Jag har inte riktigt förstått vad som e så snyggt med dem?
Jag tycker de e lite för mycket mormorstil =P
Men det finns några som ser OK ut, men inte överdrivet snygga.
Fast, som sagt.. Alla har ju olika smak.

Vad som faller mig i smaken e über korta kjolar, helst i jeans. Jag å Elin gick jämt med extremt kort kort under Sevens tid, men det e ju bara fööööör jävla snyggt! Haha

Faaast jag ska nog inte yttra mig för mycket om dessa kjolar, en vacker dag har ja kanske fallit för grupptrycket och sitter där med en blommig kjol. Fast jag hoppas ju att detta inte inträffar ;)

(på bilden: Elin, jag å Robin. Dock hade jag mina über korta jeansshorts där, hittade ingen bild på kjolen)
Måste slagit Rekord med ordet kjol i ett sådant litet inlägg. hahah

Inga kommentarer: