10 maj 2008

Kastade ut Robin..










Go´morgon!! Eller jag vakna ju för några timmar sedan.. Josefin ringde och sa att hon kommer runt 12 tiden.. Fan va kul!
Ja som ni kanske ser titeln, ja kastade ut Robin.. Fast bara till soffan.. Haha..
Han kom hem, full å lukta illa.. Jag filmade honom, han gick in i väggen.. ahahaha.. Lägger inte ut videon, den blev alldeles för lång, så det skulle bli långtråkigt..

Hur som helst, han gick in å la sig, hade dörren lite på glänt och jag kom strax därefter.. HELA rummet luktade apa, ja började må illa så sa åt honom att han fick lägga sig på soffan.. Haha snäll flickvän =P
Nej men jag klarar verkligen inte av att sova med den lukten när man själv är nykter.. Å speciellt när man luktar rök.. fyfan vad äckligt..

Så nu mår han som han förtjänar.. När jag ser honom så vill jag inte gå ut ikväll,fatta att må sådär imorgon å så ska vi sätta oss på ett tåg till avesta sen..
Å så e de ju alltid det där jäkla problemet med "vad ska jag ha på mig?"
Som robin brukar säga när ja sliter ut allt ur garderoben " Ja du har ju faktist inga kläder" Hahahaha.. humor..

Ska äta lite frulle nu.. hörs sen.

Inga kommentarer: