05 maj 2008

Min underbaring


Tänkte droppa ett inlägg innan jag ska sova. På bilden kan ni se min förra häst. Saknar henne så mycket:-( hon ser lite tjock ut, men hon e en blandning mellan adenner och arab, Western tränad och helt underbar att rida på. Så ledsen att jag inte har henne kvar, men har funderat många gånger på om jag ska köpa tillbaka henne och ha henne på foder här i uppsala.

Jag och robin är så jäkla nöjda över lägenheten, Och mest nöjda över att få ha balkong. Fan tänk om vi fått nedre botten, nejnejnej, det ville vi inte ha.:-Phaha.
Plus att de e ett bra barnområde, Höhö;-)
Äntligen så kan vi gå och lägga oss och kliva upp utan onda och oroliga magar. Att undra vart vi ska ta vägen? Vi sover så jäkla skönt. Och inte nog med det, vi har finaste utsikten också.:-)

Nej nog pratat om det. Hehe.
Jobb imorgon då, på onsdag ska jag och elin antagligen jobba tillsammans. Kul att hon börjat hos oss.:-)
Robin och jag ska förbi mamma imorgon också för att hämta taklampan, sen kanske bjuda henne på lite käk om hon inte har något annat för sig.

På lördag kommer josefin. Blir till och fixa hennes hår och sedan kanske utgång, har inte riktigt bestämt oss än. Följer med henne till avesta på söndag kväll och åker hem på måndagen sen. E ju endå ledig så:-)

Nej nu ska jag sova, måste ju få min skönhetssömn.
Men först ska jag bara tacka robins snälla föräldrar som har hjälpt oss med ett och annat dessa dagar. Det Uppskattar jag och robin jätte mycket. Vi ska bjuda dom på middag mkt snart:-) lite trevligare och bättre nu när vi faktist kan sitta på 4 stolar och inte 2 1/2. haha. Och tack annalena för hjälpen med håret, så snällt att Du ställer upp. Är jätte nöjd.:-P inte lätt att gå från brun-rödhårig till blond. Jag e på god väg iaf. Hehe.

Nej sova skulle jag.
Godnatt på er.

Inga kommentarer: