22 maj 2008

Humöret på topp!

Hej mina vänner. Hela veckan har varit peeest, tills idag, nyss. När jag såg lönen..
Har varit sjukt ledsen över att jag inte skulle ha så det räckte till dom utgifter jag har den här månaden, men nu är jag jätte glad efter det goda beskedet.
Pengar är lycka, den som säger något annat ljuger.

Varför hela veckan varit pest e ju för det jätte dåliga väder å då påverkas ju även humöret, iaf för mig. Inte sovit som jag ska heller, å jag behöver ju alla timmar jag kan få.. Men jag hoppas som sagt att nästa vecka kommer bli bra!Jag vill vara glad, som jag e nu.. hihi..

Skulle egentligen med robin till hans föräldrar på middag nu, men känner att jag e så sliten att jag skulle kunna somna på plats.. Har massa att göra tills jag åker imorgon också.. Så det fick bli en annan dag. Söta annalena skickar med mat hem till mig med robin, vilken sööörvis.

Innan jag börjar fixa massa ska jag äntligen beställa hem klänningarna.
woooho..

återkommer senare

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fin blogg :)!!
Kolla gärna in min pink ladies jacka om du har lust ;)
Hoppas att du haft en fin dag kram:)