17 maj 2008

Mamma, jag kan inte skynda mig!

God morgon.. Fyyyyfan vad trötta både Robin och jag är. Antagligen för att det e sämsta vädret ute, vi skyller på det iaf ;)
Blev lungt igår, förutom att jag hörde två töntar här bakom mig som satt å skrek åt hockeyn. Robin och Hoerik med andra ord.. Lägger ut bilder senare, för nu måste jag skynda mig in i duschen.. Tänker fan inte vara sist den här gången.. Har ju faktist gått å blivit någorlunda duktig på att inte vara jämt sist.. Hehe
Så har det vart enda sen jag var liten.. Fattar inte hur det kommer sig, går ja upp först var jag ut sist. Spelade ingen roll hur många timmar ja hade på mig..

Som när ja var liten, mamma säger:
Men cajsa, skynda dig nu.
Jag ställer mig och tittar på mamma å säger sedan : Mamma, jag inte skynda mig..
Haha.. Jadu.. =P

Dåligt gamla bilder ja hittade igår på min andra mejl.. Bilder från när jag å josefin var på bryggan för ett par år sedan.. Som sagt, lägger ut lite bilder sen för nu är det bråttom;)

Ha en bra dag, hoppas fan solen kommer fram snart!

Inga kommentarer: