10 januari 2008

Buss skakare


Sitter just nu på bussen på väg till sävja. Ska jobba man timme, sedan ska Mammsen bjuda på middag. Länge sen man var där nu.. E så dålig på att hälsa på.. Måste bättra mig.

Var vid polisstationen idag, å tror inte jag kommer ta jobbet. Det var alldeles för lite betalt, plus lite andra saker som jag egentligen inte tål att se Och röra om det nu skulle inträffa.
Håller även på att tappa rösten:-( hur kul e de på en skala? Var nog för att jag sprang idag.. Jag sätter mig på bussen för att åka ner på stan å lämna en nyckel till ellinor, då jag får för mig i min skalle att jag glömt den. Så jag hoppar av vid willys, springer för fulla muggar, när ja kommer till apelgatan så får ja för mig att ja ska kolla i innefickan, vad ligger där, jo nyckeln såklart. Då var det bara att skynda sig till bussen för att försöka komma mer skaplig tid till stan eftersom hon hade en tid att passa hos kunden. Tror under allt de där som hände att jag inte riktigt hade vaknat ännu.. Hahaha, så tokigt det kan bli ibland.:-P

För övrigt, har suttit å spela guitarr hero i några timmar nu.. Ganska ont i fingrarna.. Haha. Nej nu ska ja hoppa av bussen, återkommer..B-)

Inga kommentarer: