13 januari 2008

På dåligt humör?

Morgonen började inte speciellt bra.. Klockan ringer å vi har tvätttid.. Ställer en timme före för att ja ska kunna vakna upp helt å inte behöva vara så tjurig, kan ju vara det på morgonen ibland.. Vid elva ska vi vara där "tror jag", eftersom det var de robin sa.. Så piper hans telefon å vi har tvätt tid strax efter halv tolv.. MEN ÅH, ja behöver all sömn ja kan få.. då blevc ja irriterad över det.. onödigt jag vet, men utan frukost å lite timmars sömn kan man nästan bli grinig på vad som helst.. iallafall jag. Så kommer vi ner å ska tvätta.. dom före oss har tagit det bästa torkrummet å har kvar sina kläder där.. Då blev jag ännu mera irriterad... det går en 1.20 å vi behövde den för en timme sen.. kommer det ner en liten tjej varpå ja säger till henne att ta sina grejjer å gå eftersom vi har tvätttid. hon blir nervös å säger att dom har vart där jätte länge.. försöker förklara fgör henne att vi har tvätttid å att vi måste ha torkrummet.. hon visste knappt vart hon skulle ta vägen å försökte stänga igen låset igen.. Jaba va håller du på med? vi måste ha det, vart är din mamma? sen sa hon att hon skulle springa å hämta henne, så kommer dom efter 10, tar jätte lång tid på sig innan dom kommer till oss å säger sedan att det e ledigt.. ja menar, ja å robin går aldrig över tiden, ibland hinner vi inte ens få våran tvätt torkad så vi får hänga upp det i lägenheten istället.. plus att det andra torkrummet suger......... hade det inte vart en liten flicka hade hon/han fått en fet utskällning, usch vad jag stör mig på sånt här.. är tvätttiden slut då får man ta sina saker å gå.. det e okej att låta sina saker vara kvar en 30 minuter för så lång tid tar det med en maskin... men att inte komma å ens fråga, nej sånt blir ja så jävla förbannad på..
å inte nog med det, maskinen stannar av någon konstig anledning å står å blinkar.. men det fixa sig till slut iaf..

Man vill ju inte vara en av dom här tjuriga grannarna direkt.. Hahaha..


Måste ha något att äta snart känner, usch.. Vill inte vara på dåligt humör =(


Nu skriver ju jag det här såklart när ja sitter å e tjurig, kommer väl skratta åt detta om några timmar.. =P

Inga kommentarer: