18 januari 2008

taco kväll och lets dance


Äntligen helg, gu vad skönt. Kan ja sova hur länge ja vill imorgon.. hihi..
Fast kommer väl bli att man går upp tidigt iaf för att inte missa hela dagen.. Man blir så deprimerad när man kollar ut, klockan e 4 å det e mörkt. Halva dagen borta för att man sovit. =/
Ska väl ner på stan en sväng imorgon skulle jag tro, har ju presentkort på New Yorker sen i julas ja inte handlat upp än..
Oj, brorsan ringde å vi ska på taco kväll hemma hos dom.. Kl 7.. Ja å robin hade inget speciellt planerat, bara ligga hemma å kolla på tv å mysa. Men då får vi göra det tillsammans med Wickan å brorsan istället.. hehe
Först ska jag till min kära mor som har inhandlat nån salva till mig mot mina sprickor.. Hoppas den e bättre än dom andra ja har...
nej nu måste jag springa..
(snygg bild för övrigt.. Ha ha )

Inga kommentarer: